joi, 16 septembrie 2010

Efemer.. sau nu

Intr-o vara se schimba multe,asa se spune.Eu ma gandeam ca e vorba de personalitatea cuiva...la asta se referea, nu?nu si la locuri si obiceiuri..
De pilda, azi mi am baut cafeaua de dimineata tot pe scarile din spatele cofetariei iar tipul de la aparatul de cafea mi a urat "bine ai revenit" si domnul de la cofetarie parea suprins si bucuros sa ma revada tot acolo dupa atata timp.
Materiile si colegii s-au schimbat si ele/ei dar in bine.
Ceea ce m-a frapat si a fost cu adevarat surprinzator e faptul ca au inchis/baricadat trecerea din spate a locului cu care aveam o legatura..cu care empatizam... si jumate din partea din fata.
M-am comformat si am luat-o prin fata.
Ca sa va explic: e un loc umbros cu masuta si bancuta ,unde eu imi luam cafeau de pranz si unde mai stateam sa mai scriu si deci sa ma descarc. Era locul meu secret,era ca un cod-- o zna care imi apartinea in intregime mie.
Am spart acest cod doar de doua ori.
Odata cu o persoana in care aveam incredere ca va respecta locul si secretul si ,odata cu niste boboace..in care ma vedeam pe mine cand eram de varsta lor.
A doua oara a fost fatal pentru siguranta secretului meu ,locul s-a aglomerat de boboci care scrumau pe jos,faceau gunoi si ascultau muzica tare--asa ca au fost luate aceste masuri.

Acum nu mai e nimeni. Dar gradina nu mi mai apartine intru totul. ACUM are un gardian.
-o pisica alba din ceramica,cu ochii infioratori de albastrii,sta si priveste foarte atenta,cu suspiciune ,dintr-un colt al gradinii, spunand ca acest teritoriu ii apartine pe deplin.-

p.s pe mine m-a bagat in sperieti prima data pentru ca arata extrem de reala(cred ca asta era si scopul)

Photobucket
gardianul gradinii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu