sâmbătă, 19 februarie 2011

Refulari ale gandiri.Nimic important

traieste-ti ziua ca si cum ar fi ultima.
spune ce gandesti. si fi cum vrei tu sa fi fara sa te gandesti ce gandesc cei din jurul tau despre actiunile tale.
nu pentru ca este un status gasit pe google. nu pentru ca este un citat de nu stiu ce scriitor faimos..si daca este atat de famos inseamna ca are dreptate.
Ci pentru ca ce e in trecut nu poate fi recuperat,
Ce este in trecut nu poate fi destorsionat.
Cand erai mic,daca se spargea ceva il lipeai cu superglue-si mama nu si dadea seama ca i-ai spart vaza preferata.daca se rupea ceva il lipeai cu scotch..sau il coseai si mama nu si dadea seama ca iar ti ai rupt pantalonii sarind garduri.daca cadea un tablou,ii bateai un cui nou si il agatai inapoi pe perete.
Dar am crescut si greselile noastre nu mai pot fi reparate cu picatura sau cu un cui si ciocan.
Nu ne mai permitem sa ezitam atat de mult sau sa gandim atat de putin.
Daca nu faci atunci in momentul 0 ceea ce simti,momentul va fi trecut de mult.Si degeaba spui ca acum o sa faci lucrul respectiv pentru ca va fi mult mai greu sa il faci-si poate nici nu o sa mai aiba sens sa l faci.
Nu ma refer la problemele sentimentale ale multora,ma refer in general-la tot.
Ca sa ti traiesti viata din plin trebuie sa te gandesti ca azi este ultima ta zi..si sa fructifici acea zi pe deplin(in functie de starea de spirit) astfel vei sti ca ziua nu s-a topit in van.

Asta fac in mod normal.Si atunci totusi nu inteleg de ce nu o fac tot timpul. de ce eu nu pot sa ma tin de una dintre singurele reguli pe care mi le-am impus. si de ce de fiecare data cand ascult VAma Veche-Ana..,,ma intreb cum as putea sa bat acel cui in cer si sa agat de el toate cate stele s-au desprins de acolo.
Iar daca ar fi sa analizam melodia aia,Cel mai frustant este sa realizezi ca tu ai desprins o stea decat cativa ani mai tarziu.Adica atunci cand chiar este prea tarziu sa ii mai pui superglue pe spate si sa o potrivesti la loc pe bolta.
Diferenta dintre Tudor Chirila si mine este ca el canta melodia si eu o ascult.El se gaseste in ea cu aceasta tipa Ana..eu cu o groaza de oameni..tipi si tipe care mi-au fost candva cei mai buni amici/prieteni sau nu chiar dar au fost destul de aproape.Si cu care eu m-am certat..nu ei cu mine..si de care din cand in cand desi in rest sunt bine..mi e dor.Mi e dor dar o las asa.nu mi recunosc greselile chit ca inca as mai putea face treaba asta cu unii-pentru ca nu duce la nimic.
vreti dovada?simplu.Tudor Chirila are vreo sora/versioara Ana cu care mai vorbeste sau pe sotia lui o cheama cumva Ana?Nu . Are o prietena pe care o cheama Andreea Raicu,care mie imi este cam antipatica si cu care tot se cearta tot se impaca de un an si ceva si care a ramas insarcinata cu el.Ce dragut.Nu-i asa?

2 comentarii:

  1. "si de ce de fiecare data cand ascult VAma Veche-Ana..,,ma intreb cum as putea sa bat acel cui in cer si sa agat de el toate cate stele s-au desprins de acolo."
    geniala partea asta :X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. nu o faci tot timpul pentru ca e mai complicat de atat si depinde de multe, gen starea de spirit, sau de cine este in jurul tau. traim prin ceilalti, te definesti intr-un fel prin persoanele pe care le cunosti si care te tin in memorie. si ele te schimba pentru ca te afecteaza reactiile lor si te trag in jos si te retin sa fii tu social, daca sunt persoane care nu sunt deschise sau care nu au realizat inca ce ar trebui sa realizeze. sunt niste milestones in viata sa zicem, daca treci prin ele mai devreme cu atat mai bine, pentru ca altfel ratezi niste prietenii sau oameni care ar fi fost awesome, peste orice..si uneori chiar e prea tarziu

    RăspundețiȘtergere