marți, 11 ianuarie 2011

Cantecel

*cel mai bine acum cred ca ar fi cu dedicatie pentru un bubu mic si mai nou brasovean de care mie taaare dor :P...dar cred ca totusi are o incarcatura mai mare si va cuprinde si pe cativa dintre voi care insistati sa mi faceti ziua mai buna...cand eu imi doresc doar ca sa toarne cu galeata afara.
** nu radeti prea tare.(ca s-ar putea sa va doara burta).l-am compus azi in timp ce cantam la chitara...si poate pentru multi nu are sens..da mie imi place si cum suna singur...si cum suna pe ritmul pe care i l-am gasit.;)..si pentru mine are sens.
*** dupa ce mai fac cateva modificari pe ici pe colo..o sa editez si o sa pun si acordurile
**** pe bune,voi edita..nu ca cel cu hanul...dar pe bune...short note ul ala suna mai bine asa..acolo daca editez..voi pune doar niste mai multe poze facute in ziua aia:P

I have no cash
I have no freedom
But the freedom of my mind

I have no place to call my own
But your mind,
Friend, is home.

In front of others you can be
Who ever else you wanna be
But in front of me,
My dear friend,
You'll remain the spirit of wind and sea.

R:..who ever else you wann be
..you'll remain the spirit of wind and sea
The freedom of my mind
your mind
Friend, is home.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu