joi, 6 ianuarie 2011

4 ianuarie...sau "nu o alta scrisoare de femeiusca amorezata"

cine are ochi sa vada si minte sa inteleaga stie ca nu este o scrisoare de dragoste 8-)

Te vreau langa mine
Si-n acelasi timp te detest nespus
Stiu ca ma pot baza pe tine
Dar oamenii detesta ceea ce nu pot intelege.
Siguranta ta,imi da fiori..
Zambetul tau,ma ridica peste nori.
Ma simt ca un soarece prins intr-o cursa
Dar linistit-
-aproape de cascaval.
Imi dau seama de problemele mele de care nu eram constienta si vreau sa fug.
-Fug de ele? Fug de tine?
... Nu stiu.
Totul trebuie sa dispara.
-Sa dispara ele?Sa dispar eu?
...Nici asta nu stiu.
Si cum nu ajung la nici un consens,ma intorc.
Cred ca le-am pacalit...
Dar ma lovesc de golurile mele in fiecare punct virgula si respiratie de a ta.
Nu mai fug. Sunt aici.
-Mi-e frica de schimbare?
...poate.
-Stiu cum sa-mi pun fobiile in cuvinte?
-Nu,nici tu macar,nu poti sa ma ajuti ...
...pentru ca nu sti...
...nici eu nu stiu.
Am nevoie de ajutor si multa intelegere.
-Intelegere?
-E greu sa dai cand nu primesti.
-Am sa ma schimb?
-Nu stiu. -- trebuie sa rezolv ca sa pot sa evoluez, nu pot fugi mereu.
Te indepartez pentru ca nu ma intelegi...nu te las sa ma intelegi.
-De ce?
-Pentru ca si eu fug de mine...mi-e frica..si simt o nevoie surda sa te am langa mine.
E atat de acuta ca doare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu