joi, 6 ianuarie 2011

6 ianuarie

:| travka> zambetul tau. cu dedicatie
_________________________________________________________

editat pe 13 ianuarie,intr-o joi dupa o ora de filosofie si inca una in circ la o cafea.

Daca am fi fost doar doua concepte de existenta
Ne-am fi potrivit reciproc
Ne-am fi contopit si am fi creat un tot...
Pace si razboi,
Bocanci si flori,
Nu pot coexista unul fara celalalt.
Filozofia mea n-ar fi existat fara impulsivitatea ta
Calmul meu -fara lupta ta...
Zambetul tau fara depresia mea,
Ceaiul meu-chitara ta,
Lupta mea,lupta ta ...
Corzile mele...mana ta.

Dar nu suntem doar concepte de existenta...
Suntem existenta in forma pura.
Si ea nu poate fi subjugata de nimic.
Este un dar si un blestem
Putem la fel de bine noi ,de nimic sa nu ne legam
Putem la fel de bine sa ne legam de lucruri de nimic.
Dar ce rost are acum?
Sa vorbim despre alegeri luate mult prea demult...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu