sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Don't worry be happy :D

nu stiu daca valium ul si cicocolata chiar au efectul dorit sau e ceva pe fond psihic. gen pastilutza asta o sa ma faca sa ma simt mai bine. chiar nu mi dau seama. si drept urmare de azi inainte nu o sa mai umblu la rezerva secreta a lui mami de valium. cel mai bun antidepresiv e soarele. antidepresiv,hah? ma auzi ce spun?eu nu . am doar 18 ani..si n-am nevoie de asa ceva.lumea e mare ,viata e lunga si n-am trait nici macar o centime din ea. am 18 ani si o sa ma comport ca atare. nu sunt om mare ..nu's nici copchil. sunt doar o boema visatoare. deobicei vesela . sunt o straina mai nou pentru mine. dar ma intorc usor..in piruete spre mine. curand va fi primavara si lumea va fi doar a mea. bine poate ca nu. va fi si a ta. si a ei .si a lor. dar nu conteaza toate astea acum.
am 18 ani. afara e o zi de ianuarie insorita. mi-am luat camera .am plecat. nu vreau sa mai irosesc nici un minut in plus .
am 18 si viata e frumoasa.va iubesc pe toti si la un moment dat o sa va dati seama si voi;)

Don't Worry Be Happy!

Asculta mai multe audio diverse

Un comentariu: